Általános szerződési feltételek ajándékutalványok

 

Frankó Renáta egyéni vállalkozó (továbbiakban Szolgáltató) a jelen Általános Szerződési Feltételekkel (továbbiakban ÁSZF) meghatározza az általa kibocsátott ajándékutalványok megvásárlásának és felhasználásának feltételeit.

A Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés tartalmát – a vonatkozó jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint a www.frankorenata.hu honlapon található további tájékoztatások határozzák meg.

A Vevő a megrendelés elküldésével elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit és tudomásul veszi, hogy azok a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés elválaszthatatlan részét képezik, illetve hozzájárul az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerinti adatkezeléshez.

 

 

1. A Szolgáltató adatai

1.1. A Szolgáltató neve: Frankó Renáta egyéni vállalkozó

1.2. A Szolgáltató székhelye: 7940 Szentlőrinc, Március 15 tér 3/b Fsz/2.

1.3. A Szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@frankorenata.hu

1.4. Cégjegyzékszáma: 58997299

1.5. Adószáma: 49313499-1-22

1.6. Telefonszáma: +36 30 092 4406

1.7. Weboldal: www.frankorenata.hu

2. Fogalmak

2.1. Szolgáltató: a Frankó Renáta egyéni vállalkozó, mely az ajándékutalványt értékesíti.

2.2. Vevő: aki saját vagy a kedvezményezett részére ajándékutalványt vásárol.

2.3. Kedvezményezett: az az ajándékutalvány felhasználására / jogosult harmadik személy, akinek a neve az ajándékkártyán feltüntetésre került.

2.4. Utalványbirtokos: az az ajándékutalvány felhasználására jogosult harmadik személy, akinek az ajándékkártya a birtokában van.

2.5. Ajándékutalvány: előre meghatározott értékekben a Szolgáltató weboldalán megrendelhető, névre szóló, sorszámmal ellátott nyomdai vagy elektronikus úton (elektronikus voucher) a Szolgáltató által kiállított ajándékkártya, melyet annak birtokosa a kártyán meghatározott érvényességi időn belül, előzetes foglalást, majd a fotózás megkezdése előtt az utalvány felmutatását követően fotózásra beválthat, felhasználhat.

2.6. Ajándékutalvány értéke: a weboldalon az utalvány áraként/értékeként feltüntetett összeg.

2.7. Ajándékutalvány érvényességi idő: a kiállítástól számított 6 (hat) hónap, mely időn belül az ajándékutalvány beváltható.

2.8. Szolgáltatás: az ajándékutalványon feltüntetett összeg erejéig fotózási lehetőséget magában foglaló szolgáltatás.

2.9. Teljesítési (felhasználási) hely: Előre egyeztetett Budapesti stúdió vagy budapesti szabadtéri helyszín

3. Az Ajándékutalvány és az ellenében igénybe vehető szolgáltatások köre

3.1. Az Ajándékutalvány a Szolgáltató által nyomdai vagy elektronikus úton kiállított okirat, mely egy alkalommal történő szolgáltatás-igénybevételre jogosít.

3.2. A sorszámmal ellátott Ajándékutalvány a Vevő által megjelölt néven és a választott értékkel azonos vételáron kerül kiállításra, illetve értékesítésre.

3.3. Az Ajándékutalvány a kibocsátott ajándékkártyán vagy az elektronikusan megküldött dokumentumban feltüntetett értéknek megfelelő összeg erejéig használható fel.

3.4. Az Ajándékutalvány érvényességi ideje a kiállítástól számított 6 (hat) hónap, melynek meghosszabbítására nincs lehetőség. A felhasználási határidő, a lejárat dátuma az Ajándékutalványon feltüntetésre kerül.

3.5. Az Ajándékutalvány értékének, illetve a lejáratig fel nem használt összegnek a visszatérítésére nincs mód.

3.6. Az Ajándékutalvány felhasználására az Utalványbirtokos jogosult. A Szolgáltató, nem vizsgálja az utalvány tulajdonjogát.

3.7. A fel nem használt, nyomdai úton kiállított Ajándékutalvány elvesztése, megsemmisülése esetén a Vevő vagy a Kedvezményezett nem jogosult az Ajándékutalvány ismételt igénylésére, Szolgáltató azt pótolni nem köteles. A vételár visszakövetelésére nincs lehetőség.

4. Az online megrendelés menete

4.1. A címlet kiválasztása: A Vevő a weboldalon a különböző csomagárakból választhatja ki a kívánt utalványt.

4.2. A Vevő a weboldalon található kapcsolati űrlapon vagy a weboldalon feltüntetett elérhetőségek egyikén felveszi a Szolgáltatóval a kapcsolatot.

4.4. A vásárlással, szállítással, fizetéssel kapcsolatos adatok, és a rendelés során a számlázással kapcsolatos adatok (keresztnév, vezetéknév, cím (ország, utca, házszám, város, megye, irányítószam), e-mail cím, telefonszám) megadása szükséges.

4.5. Fizetés, a megrendelés elküldése során a Vevő az adatok megadásával és az utalvány vételárának kifizetésével véglegesíti a megrendelését a Szolgáltatónak, mellyel elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit és tudomásul veszi, hogy azok a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés elválaszthatatlan részét képezik, valamint hozzájárul az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerinti adatkezeléshez.

4.6. Visszaigazolás sikeres fizetés esetén – amennyiben az elektronikus voucher mint szállítási mód került kiválasztásra – a Vevő által megadott e-mail címre. Postai kézbesítés vagy személyes átvétel esetén csak visszaigazoló értesítést küld a Szolgáltató.

5. Fizetési feltételek

5.1. Az utalvány vételárának kiegyenlítése előre utalással lehetséges.

5.2. Az átutalást a Szolgáltató OTP banknál 11773432-00671817-00000000 számú bankszámlaszámára köteles teljesíteni, és köteles az utalás közleményében feltüntetni a megrendelt ajándékutalvány

nevét.

5. Az utalvány vételára

A vételár a weboldalon és az Ajándékutalványon – annak értékeként – megjelölt összeggel azonos, mely az áfát (alanyi adómentesség miatt) és a postai szállítási költséget nem tartalmazza.

6. Szállítási módok

6.1. Az Ajándékutalvány kifizetését követően kerül sor a szállításra.

6.2. Elektronikus Ajándékutalvány választása esetén a szállítás – a Vevő által megadott e-mail címre – elektronikusúton történik, letölthető fájl formájában, ingyenesen.

6.3. A személyes átvétel választása esetén a nyomdai úton elállított ajándékkártya előre egyeztetett időpontban és helyszínen vehető át.

6.4. A postai ajánlott küldeményként történő szállítás esetén a Szolgáltató 2000,-Ft szállítási költséget számol fel a megrendelés leadásakor, mely a fizetendő összeget növeli.

7. Az utalvány beváltása

7.1. Az Ajándékutalvány kizárólag a Frankó Renáta egyéni vállalkozó fotós szolgáltatására váltható be az utalványon megjelölt érvényességi idő alatt.

7.2. Az Utalványbirtokos az előzetes foglalást és a sérülésmentes, azonosítható Ajándékutalvány felmutatását követően jogosult a meghatározott értékű szolgáltatás igénybevételére.

7.3. Az Utalványbirtokos már az előzetes foglaláskor köteles jelezni a felhasználási hely felé, hogy Ajándékutalványt kíván beváltani.

7.4. Az elektronikus Ajándékutalvány nyomtatott és digitális formában is felmutatásra kerülhet.

8. A megrendelés lemondása, elállás

8.1. A Vevő a távollévők között kötött szerződésnek minősülő szerződéstől a megrendelt utalvány kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül írásban, indokolás nélkül elállhat.

8.2. A Vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az utalvány átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

8.3. Elállás esetén a Szolgáltató törli az Ajándékutalványt mint felhasználható utalványt.

8.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató köteles a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni a Vevő részére.

8.5. Az Ajándékutalvány felhasználása, beváltása esetén a szerződés szerződésszerűen teljesítettnek minősül, így attól elállni nem lehet.

9. A panaszkezelés rendje:

9.1. A Szolgáltató célja, hogy a megrendelést a Vevő és a szolgáltatást igénybe vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Vevőnek vagy az Utalványbirtokosnak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi e-mail címen vagy levél útján is közölheti: e-mail: info@frankorenata.hu, levelezési cím:

Frankó Renáta egyéni vállalkozó levelezési cím: 7940 Szentlőrinc, Március 15 tér 3/b Fsz/2.

9.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az érintett a panaszkezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát e-mailben megküldi a panaszosnak.

9.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban kivizsgálja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4. A panasz elutasítása esetén hatósági eljárás vagy békéltető testület eljárás kezdeményezhető.

9.5. A panaszos fordulhat továbbá a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

9.6. Panasz esetén lehetőség van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetősége a www.bekeltetes.huoldalon található.

9.7. A követelés érvényesítésére polgári peres vagy nem peres eljárás is kezdeményezhető.

10. Adatvédelem:

10.1. Az Adatkezelési Szabályzat elérhető a fentiekben megjelölt weboldalon.

11. Záró rendelkezések:

11.1. A jelen Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani.

11.2. Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó.

 

Budapest, 2025.01.02